تداوم “سکون نسبی هوا” و “افزایش آلاینده های جوی”/ورود “سامانه بارشی” به شمال غرب کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

امروز و فردا “جو پایدار” و سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند “تهران”، “اصفهان”، “اراک” و “کرج” تداوم داشته و سبب “کاهش کیفیت هوا” و دید افقی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،امروز”چهارشنبه ششم آذر ماه ۹۲″ و فردا”پنج شنبه هفتم آذر ماه ۹۲″ جو پایدار و سکون نسبی هوا و افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از،  تا پنج شنبه دمای هوا در سطح کشور بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می یابد و در استان های ساحلی دریای خزر مقدار افزایش دما حدود ۴ تا ۷ درجه پیش بینی می گردد.

گفتنی است، از بعدازظهر امروز ابرناکی در شمال غرب کشور افزایش یافته و بارش های پراکنده بوقوع می پیوندد و با عبور سریع سامانه بارشی فردا بارش برف و باران و در پاره ای نقاط همراه با رعد و برق  در این ناحیه پیش بینی می گردد و از اوایل شب از میزان بارش در این ناحیه کاسته شده و بارندگی در دریای خزر، غرب سواحل و بصورت پراکنده در سایر نواحی سواحل شمالی را در بر می گیرد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، صاف تا کمی ابری و غبار آلود و در اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی می گردد و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به ۱۶ درجه و در کمترین حالت به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۱۱ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.