تداوم مخالفت با برگزاری انتخابات سوریه “ترور علیه دموکراسی” است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در صورت برگزاری انتخابات و پیروزی بشار اسد مشروعیت این دولت بر همگان روشن و ثابت می‌شود و برای افکار عمومی مبارزه غربی_عربی علیه این دولت دارای توجیح نخواهد بود و آن را ترور علیه دموکراسی تلقی خواهند کرد.

“سیدجلال فیاضی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر پیشنهاد آمریکا به ایران و روسیه برای در قدرت ماندن “بشار اسد” بدون اجرای انتخابات، گفت:  تروریست‌ها از ابتدای ورود خود به سوریه  از حمایت غربی عربی برخوردار بودند .

 وی ادامه داد: طبیعی است که در صورت برگزاری انتخابات و پیروزی بشار اسد مشروعیت این دولت بر همگان روشن ثابت می‌شود و برای افکار عمومی مبارزه غربی_عربی علیه این دولت دارای توجیح نخواهد بود و آن را ترور علیه دموکراسی تلقی خواهند کرد.

 این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: اگر بشار اسد بدون برگزاری انتخابات در قدرت بماند در نتیجه دولت وی برخواسته از دموکراسی نخواهد بود و آمریکا حمایت‌های خود را از تروریست‌ها برای رسیدن به هدف نهایی ادامه خواهد داد.

 فیاضی در پایان خاطر نشان کرد: هنگامی که اسد از طریق آراء مردم در قدرت بماند جناح غربی_عربی در صورت حمایت از تروریست‌ها در مقابل افکار عمومی قرار خواهد گرفت و باید پاسخگو باشند که چرا با دولت قانونی می‌جنگد.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.