تدوین بیمه راهنمایان گردشگری تا آخر مهر

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به شیراز منوچهر جهانیان در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی پذیرایی راز که امروز شنبه در شیراز برگزار شد گفت: امروز در سومین روز از هفته گردشگری اولین دانشکده علوم گردشگری افتتاح شد و اولین دوره دکترای مدیریت گردشگری شروع بکار کرد. همچنین دومین مدرسه پائیزی گردشگری نیز راه اندازی شد.

وی گفت: در شهر شیراز نیز دو دفتر خدمات مسافرتی و سه مجموعه فرهنگی گردشگری و مجتمع فرهنگی گردشگری و پذیرایی باغ راز شیراز به بهره برداری می رسد.

وی درباره این مجتمع گفت: سرمایه گذاران این مجتمع فرهنگی پذیرایی از تسهیلات دولتی استفاده نکرده اند. آنها با سرمایه ۱۴ میلیارد تومان مجتمعی به مساحت ۳ هزار و ۱۰۰ متر با ظرفیت پذیرایی از ۷۰۰ نفر را احداث کرده اند که از نظر معماری در شیراز منحصر به فرد است.

در ادامه این مراسم علیرضا وجدی یکی از سرمایه گذاران مجتمع فرهنگی پذیرایی راز به خبرنگار مهر گفت: مدل طراحی و ساخت ساختمان این مجتمع برعهده ایروانی طراح ساختمان شیرازی بوده است. در معماری این ساختمان از آهن و فلز استفاده شده که در نوع خود معماری راز مانندی را دارد.

وی گفت: نوع پذیرایی، خدمات دهی و معماری ساختمان به گونه ای است که مشتری را جذب کرده و نمای آن برای او ایجاد سئوال کند. به عنوان مثال در طراحی شیشه های برخی از سالن های پذیرایی از شیشه های شکسته استفاده کرده ایم. همچنین مشتریان می توانند در زمان صرف غذا از تاسیسات این مجتمع و آشپزخانه آن دیدن کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.