ترابیان: اسپانیا را به زانو درآوردیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

 عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی تیم ملی فوتسال ایران برابر اسپانیا خاطرنشان کرد: بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند. البته در نیمه اول به واسطه اینکه تیم جوانی داشتیم و تجربه حضور در جام جهانی را نداشتند با مشکل روبرو شدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با صحبت‌های کادر فنی تیم به بازی بازگشت و کاملا برتر از اسپانیا ظاهر شدیم. فشار زیادی روی دروازه اسپانیا آوردیم و اسپانیا را به زانو درآوردیم. کادر فنی از همه بازیکنان رضایت کامل را دارد.

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به تبریک مسئولان فیفا برای تساوی برابر اسپانیا خاطرنشان کرد: پس از اینکه بازی همه شد یکی از مسئولان فیفا به سمت من آمد و برای این تساوی به من تبریک گفت که من در جواب به او گفتم باید به اسپانیا این تبریک را بگوئید که برابر ایران به تساوی رسید.

وی افزود: لوزانو هم معتقد بود هر چند اسپانیا در نیمه اول خوب ظاهر شد اما در نیمه دوم این ایران بود که عملکرد بسیار بهتری داشت.

ترابیان با اشاره به اینکه توان شکست اسپانیا را داشتیم گفت: اگر توپ حسن‌زاده که در دقایق پایانی به دیرک خورد تبدیل به گل می‌شد ما بازی را برده بودیم و توان شکست اسپانیا را نیز داشتیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.