ترافیک در محور مشهد – تهران در محدوده سمنان نیمه سنگین اعلام شد

سرهنگ ‘علیرضا رضوی خبیر’ عطر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به اتمام تعطیلات و بازگشت مسافران و زائران مسیر برگشت از مشهد به تهران در محدوده استان سمنان شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر رفت تهران – مشهد ترافیک وضعیت عادی دارد گفت: مسیر شاهرود به آزاد شهر نیز دارای ترافیک نیمه سنگین اما روان است.

او همچنین افزود: امروز سه فقره حادثه رانندگی از نوع واژگونی در محورهای استان سمنان داد که متاسفانه بر اثر آن دو نفر از هموطنان فوت نموده و چهار نفر مصدوم شدند.

رییس پلیس راه سمنان با بیان اینکه حادثه واژگونی منجر به فوت در هشت کیلومتری سمنان و در محدوده شهرک صنعتی رخ داد گفت: در این حادثه دو نفر از هموطنان فوت شدند.

وی عمده علت وقوع این حوادث را خستگی و خواب آلودگی بیان کرد و از رانندگان خواست ضمن توجه به توصیه های ماموران پلیس راه، در فواصل معین با توقف و استراحت از وقوع خستگی و خواب آلودگی و در نهایت حادثه جلوگیری کنند.

او گفت: گروههای ثابت و سیار پلیس راه به همراه دوربینهای ثابت فعال در این محور به دقت حرکت خودروها را کنترل و با متخلفانی که سرعت مجاز را رعایت نکنند برخورد می کنند.

سرهنگ رضوی خبیر افزود: حداکثر سرعت مجاز در محور تهران – مشهد در محدوده استان سمنان ۱۱۰ کیلومتر است لذا پلیس راه با متخلفان از این محدودیت قانونی برخورد می کند.

رییس پلیس راه استان سمنان از رانندگان خواست علاوه بر بستن کمربند ایمنی، از خوردن و آشامیدن حین رانندگی خودداری و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

۵۵۰ کیلومتر از مسیر هزار کیلومتری تهران – مشهد از استان سمنان می گذرد.ک/۳

۵۹۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۶۸۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.