ترافیک افسریه نصف می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ترافیک افسریه نصف می شود

ترافیک افسریه نصف می شود

پرشین خودرو: شهردار منطقه ۱۵ تهران از فعال تر شدن روند تملک املاک معارض پروژه احداث بزرگراه دولت آباد در محله مشیریه خبر داد؛ پروژه ای که برای بسیاری از شهروندان، با عنوان بزرگراه شهید کاظم نجفی رستگار شناخته می شود.

به گزارش ممتازنیوز، علی اکبر انجمنی ضمن اعلام این خبر افزود: بهره برداری از بزرگراه ۴۴۷۰ متری دولت آباد به میزان ۳۵ تا ۵۰ درصد از ترافیک بزرگراه افسریه، بزرگراه امام رضا(ع) و میدان بسیج خواهد کاست و از این رو رفع هرچه سریعتر موانع اجرایی آن، در اولویت قرار دارد.
وی با بیان آنکه سهم شهرداری منطقه ۱۵ در فرآیند رفع معارضات ملکی ابرپروژه احداث بزرگراه امام علی(ع) شامل ۶۵۰ پلاک معارض بود، یادآور شد: در پروژه احداث بزرگراه دولت آباد باید ۱۶۵۰ پلاک معارض تملک شود و این امر به معنای یک ماموریت خطیر دیگر برای مدیران منطقه است.
انجمنی با اعلام تشکیل ستاد تملک املاک معارض پروژه احداث بزرگراه دولت آباد در بوستان پامچال شهرک مشیریه، از تشکیل پرونده برای ۵۰۰ پلاک از املاک معارض پروژه خبر داد و گفت: طی ۳ هفته ای که از آغاز به کار این ستاد می گذرد، با مالکان ۵۰ پلاک معارض توافق شده است.
به گفته شهردار منطقه ۱۵ ستاد مذکور حتی در ساعات غیر اداری نیز پاسخگوی مالکان املاک معارض است و تجربیات کسب شده در فرآیند رفع معارضات ملکی پروژه امام علی(ع) به طور کامل در اختیار دست اندرکاران امور مربوط به رفع معارضات بزرگراه دولت آباد قرار گرفته است.
به گزارش مهر، گفتنی است با بهره برداری از بزرگراه دولت آباد(شهید کاظم نجفی رستگار)، ضمن برقراری ارتباط مستقیم بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه آزادگان، از ترافیک روزافزون میدان بسیج کاسته شده و شرایط برقراری ارتباط بزرگراه شهید شوشتری(محور کمکی بسیج) با کمربندی جنوب پایتخت فراهم می شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.