ترافیک سنگین در محورهای خراسان رضوی، چالوس و قزوین – رشت

۱فروردین ۱۳،

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور:بروز رسانی ساعت۲۱:۳۰

ترافیک سنگین در محورهای خراسان رضوی، چالوس و قزوین – رشت

فرمانده پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در استان خراسان رضوی محورهای قوچان-مشهد و نیشابور- مشهد و مشهد-تربیت حیدریه خبر داد.

 

به نقل ازممتازنیوز، سرهنگ محمدرضا مهماندار  با اعلام این خبر افزود: استان خراسان شمالی محورهای شیروان-بجنورد، آجخانه-چمن بید ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: در محورهای قزوین-رشت قزوین-زنجان و قزوین- بوئین زهرا و نیز در استان مازندران محور هراز محدوده آب اسک و پلور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: در استان های کرمان، هرمزگان بارش باران اعلام گردیده است.

سرهنگ رضا اسفندیاری با اعلام این خبر افزود: در استان اصفهان محور سمیرم-شهرضا، بارش برف و در استان های کرمان، اصفهان، هرمزگان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور ادامه داد: در استان البرز محور کرج به چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل ۵ ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پل حصارک در استان مازندران محورهای هراز و کندوان و استان قزوین محور های قزوین-رشت و قزوین- زنجان و همچنین محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم ترافیک نیمه سنگین است.
سرهنگ اسفندیاری خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رضا سلبی  با اعلام این خبر افزود:  ترافیک در محورهای هراز ( رودهن به سمت آمل ) کرج به سمت چالوس و رشت به سمت قزوین ( محدوده رودبار و منجیل ) نیمه سنگین گزارش شده  است. 
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورخاطر نشان کرد: سایر جاده های کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار می باشند .

* ترافیک در تهران روان است

سرهنگ سعید اسماعیلی رئیس پلیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور تهران نیز از ترافیک روان و عادی در پایتخت خبر داد.

 

*بارش برف و باران در استانهای لرستان و یزد و کرمان

معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور از بارش برف در استان لرستان و بارش باران در استانهای یزد و کرمان خبر داد.

سرهنگ اسفندیاری  با اعلام این خبر افزود:بنابر گزارشهای دریافتی در محور داران به الیگودرز در استان لرستان بارش خفیف برف و در محور اردکان به نایین در استان یزد و محور کرمان بافت در استان کرمان بارش پراکنده باران اعلام گردیده است. 

 

معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور خاطر نشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشوری از جوی آرام برخوردار می باشند.

در استان کرمان محورهای انار رفسنجان و فهرج بارش باران اعلام شده است.

در استان البرز محور کرج چالوس(از میدان امیر کبیر تا تونل شماره ۵) ترافیک سنگین و باند جنوبی آزاد راه کرج – تهران(از پل فردیس تا شهرک خاتم) قزوین(محورهای قزوین – رشت و قزوین – زنجان)، خراسان رضوی(محورهای نیشابور – مشهد و قوچان – مشهد)، خراسان شمالی(محور بجنورد – چمن بید)، گیلان(محور رشت – قزوین محدوده روذبار و منجیل)، مازندران(محور هراز محدوده پلور تا گزنک) و تهران شرق(از آبعلی تا امام زاده هاشم) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

 

 

پنجشنبه ۱ فروردین   ۲۳:۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.