تراکتورازگروه خود صعود می‌کندتاسربلندباشد

۱۲م دیماه ،

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ بازی با پیکان که با برد یک بر صفر تبریزی‌ها همراه شد، اظهار داشت: ما تیم برتر میدان بوده و موقعیت‌های خوبی داشتیم. اگر از آنها استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیکان را شکست دهیم. با کسب سه امتیاز حساس این دیدار به صدر جدول نزدیک شدیم. برای کسب پیروزی برنامه ویژه‌ای داشتیم، زیرا به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم. هواداران نیز استقبال خوبی در هوای سرد تبریز انجام دادند.

بازیکن تراکتورسازی دربارهٔ گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم‌ها با تمام قدرت به مصاف ما خواهند آمد ولی تلاش داریم تا مسابقه‌ها را به بهترین شکل برگزار کنیم. با قدرت بازی خواهیم کرد و از گروهمان صعود می‌کنیم تا سربلند باشیم.

کیانی دربارهٔ مصاف با مس کرمان در هفته بیستم لیگ برتر هم گفت: مس تیم خوبی است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی ان‌شاءالله پیروز خواهیم شد. دیدارهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم با کمک هواداران‌مان – که ما را همیشه حمایت کرده‌اند – بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. با آمادگی کامل به کرمان خواهیم رفت.

او دربارهٔ نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نیز بیان کرد: روند روبه‌رشدی داشته‌ و امیدواریم که روندمان ادامه پیدا کند تا بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم. از هواداران نیز می‌خواهم مثل همیشه ما را مورد حمایت قرار دهند تا نتایج خوبی کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.