ترجیح دادیم جباری امسال با ما نباشد، میخواهم پایم را در کفش کفاشیان کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی فتح الله زاده

 

خانه ورزش: علی فتح‌الله زاده با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم دربارهٔ احتمال بازگشت مجتبی جباری به استقلال سعی کرد

پاسخی ندهد اما در عین حال گفت: ضمن احترام برای جباری که او را از نظر فنی بازیکن بزرگی می‌دانم اما من از رفتن او ناراحت

نیستم. بگذارید مدیران باشگاه‌ها در چنین مواردی خودشان تصمیم بگیرند. استقلال به ذوب‌آهن باخت اما گسترش فولاد همین ذوب‌آهن

را برد، حالا می‌پرسم آیا گسترش فولاد مجتبی جباری داشت که توانست ذوب‌آهن را ببرد؟!

وی افزود: من می فهمم که جباری از نظر فنی معتبر است اما ما در استقلال ۷ بازیکن ملی پوش داریم. تازه از کجا معلوم خودش بخواهد به استقلال برگردد. از نظر من او بازیکن بزرگ و مورد احترامی است اما امسال ترجیح دادیم او با ما نباشد.

وی دربارهٔ انتقادهایی که به کیفیت داربی وارد شده بود هم گفت: قبول داریم داربی به لحاظ کیفی خوب نبود اما به تیم‌ها و مربیانشان حق بدهید که بخواهند بازنده داربی نباشند. اگر مربیان ضعیفی به جای قلعه‌نویی یا دایی روی نیمکت این تیم‌ها بودند احتمال داشت بازی برد و باخت داشته باشد چون آن مربی بدون ترس از باخت سراسر هجومی بازی می‌کرد. البته استقلال برای برد به میدان آمده بود و پرسپولیس هم همینطور اما هر دو تیم احتیاط کردند.

مدیرعامل باشگاه‌ استقلال در حاشیه‌ صحبت هایش از علاقه‌اش به ریاست در فدراسیون فوتبال پرده برداشت و گفت: اگر کفاشیان باز هم کاندیدا شود باز هم به او رای می‌دهم اما دوست دارم وقتی از استقلال رفتم، شانسم را برای مدیریت فدراسیون امتحان کنم و در جایگاه دیگری مدیریت کنم. (محمد رویانیان که همراه فتح‌الله‌زاده در این برنامه حضور داشت خطاب به وی گفت که اگر کاندیدا شود به او رای خواهد داد!)

 

ایسنا

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.