تردد در تمام محورهای خراسان شمالی با زنجیر چرخ امکانپذیر است

۱۶م اسفند ،

ˈعلی اصغر بدیعی مقدم ˈچهارشنبه شب در گفت وگوی تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد:رانندگانی که قصد تردد در محورهای اصلی و فرعی استان خراسان شمالی را دارند، باید خودروهای خود را مجهز به زنجیر چرخ کنند.

وی اضافه کرد: با تداوم بارش برف ، کولاک و کاهش دید ، در صورت امکان رانندگان از تردد غیر ضرور در محورهای اصلی و فرعی این استان اجتناب کنند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همچنین از رانندگان خواست تا به نکات ایمنی که از سوی راهداران و یا پلیس راه پیشنهاد می گردد، توجه داشته باشند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: هم اکنون ۲۲ گروه راهداری مستقر در گردنه های اصلی و فرعی این استان سرگرم برفروبی در سطح جاده ها برای جلوگیری از لغزندگی و تسهیل تردد می باشند.

رییس پلیس راه استان خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای این استان را دارند، باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگˈ غلامحسین علی حسین زاده ˈاظهار کرد: محورهای اصلی این استان به سبب بارش برف و کولاک لغزنده است و تردد با زنجیر چرخ انجام می گردد.

وی اضافه کرد: به سبب بارش برف و کولاک تردد در گردنه های اسدلی و امین الله محور بجنورد- اسفراین و بجنورد- جنگل گلستان با کندی انجام می گردد و در این شرایط صبر و حوصله بیشتر و رانندگی با سرعت مطمئن از رانندگان انتظار داریم.

بارش برف در استان خراسان شمالی از عصر روز چهارشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی وضعیت ناپایدار جوی تا روز شنبه ۱۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

استان خراسان شمالی دارای پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۱ گردنه برفگیر است که بیش از ۸۰ درصد از محورهای استان را راههای روستایی تشکیل می دهد.ک۳

۲۷۱۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.