تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای سبزوار ممنوع شد

فرمانده انتظامی سبزوار اعلام کرد: همزمان با ۱۳ فروردین و روز طبیعت، تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در محورهای درون و برون‌شهری این شهرستان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای سبزوار ممنوع شد

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ حسین بیات مختاری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز طبیعت در این شهرستان افزود: در صورت مشاهده تردد خودروهای سنگین در جاده های شهرستان، ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت این وسایط نقلیه جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان در روز ۱۳ فروردین، در صورت لزوم در مسیرهای مواصلاتی به سوی مناطق ییلاقی اطراف شهر، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع است و در صورت مشاهده، ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

بیات مختاری افزود: در این روز با رانندگان موتورسیکلت و خودروهایی که با ارتکاب رفتار نامناسب و غیراخلاقی در رانندگی، باعث ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی شوند نیز مطابق مقررات برخورد شده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، وسایل نقلیه آنان به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رانندگان و شهروندان فهیم در روز طبیعت از توقف‌های بی رویه و سد معبر کردن مسیرها در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری کنند زیرا این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان می‌شود.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: رانندگان از عجله و شتاب بی مورد نیز پرهیز نموده و از رفتار غلط در رانندگی و انجام حرکات نمایشی با خودروهای درحال حرکت دوری کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.