تردد و ورود کامیون‌ها به تهران در شب‌های قدر ممنوع است

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در معابر تهران در شب‌های قدر خبر داد.

تردد و ورود کامیون‌ها به تهران در شب‌های قدر ممنوع است

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به تمهیدات پلیس برای شب‌های قدر اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و مأموران ما با حضور صد درصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امام‌زاده‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و شهروندان اقدام خواهند کرد.  

وی با بیان اینکه در برگزاری این مراسم‌ها ممکن است برخی از معابر فرعی موقتاً و برای برگزاری مراسم مسدود شود، تأکید کرد: ممکن است برخی معابر در اختیار مراسم قرار گیرد و محدودیت‌های تردد مقطعی در آن داشته باشیم که در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند.

همه خانی با اشاره به اعلام قبلی پلیس برای ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران در شب های قدر اظهارکرد: امشب و همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی شهر تهران مستقر شده و از ورود کامیون‌ها به شهر جلوگیری می‌کنند. در همین راستا نیز کامیون‌هایی که وارد شهر شوند متوقف و اعمال قانون شده و به بیرون از شهر هدایت خواهند شد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود:تعدادی از کامیون‌ها امشب اقدام به ورود به سمت شهر تهران کردند که ماموران پلیس راهور ده‌ها دستگاه از این کامیون‌ها را متوقف کردند. 

همه‌خانی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اتخاذشده از سوی پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب‌های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم بهره‌مندی معنوی کافی از این شب‌های پربرکت را در آرامش کامل تجربه کنند.

به گفته وی، استقرار و آماده‌باش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم‌های شب قدر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.