ترکیه اولین پیشنهاد خارجی ام نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مربی و بازیکن باسابقه تنیس روی میز گفت: من غیر از پیشنهاد مربیگری در ترکیه، پیش از این از کشورهای دیگری هم پیشنهاد داشته ام.

مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: حدود یک ماه پیش در رقابتهای تنیس روی میز پیشکسوتان در ترکیه شرکت کرده بودم که موفق شدم در رده سنی ۴۰ سال قهرمان شوم. در همان جا بود که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ترکیه iبه من داده شد و اکنون آنها منتظر جواب من می باشند.

وی تصریح کرد: بزرگترین افتخار برای من این است که در کشورم مربیگری کنم، پیش از این از کشورهای مختلفی مثل آلمان، استرالیا و امارات هم پیشنهاد بازی، هم مربیگری داشته ام و هیچ کدام از آنها را قبول نکرده ام. دوست دارم این بار هم این پیشنهاد را رد کنم، اما باید ببینم شرایط چه پیش خواهد آورد.

احتشام زاده در پاسخ iبه اینکه چقدر احتمال دارد iبه ترکیه برود، بیان کرد؛ نمی توانم درصدی را iبه عنوان احتمال بیان کنم، زیرا هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من تا ۱۰ روز دیگر iبه آنها جواب خواهم داد.

وی اضافه کرد: از نظر رقم قرارداد و پیش پرداخت با ترکیه مشکلی ندارم، اما یک مقدار iبه خاطر حقوق ماهیانه اختلاف نظر داریم.

احتشام زاده درباره تیم باشگاهی نفت سپاهان و اینکه آیا مربیگری در این تیم را رها می کند، گفت: من اکنون هم در نفت سپاهان هستم و از این تیم جدا نشده ام و می توانم حتی iبه عنوان بازیکن در این تیم بازی کنم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه یک نفر هم بتواند بازی کند، هم امکان مربیگری برایش وجود داشته باشد، یک حسن بزرگ است و در کشورهای مختلف دنیا اعتبار ویژه ای برای فرد iبه همراه می آورد.

احتشام زاده درباره اینکه تکلیف صمد تدبیری که iبه عنوان مربی تیم نفت سپاهان با خبرگزاری ها مصاحبه کرده است، چه می شود، بیان کرد؛ می توان اسم این را گذاشت که من سرمربی تیم نفت سپاهان هستم و صمد تدبیری هم مربی، اما من شاید در این تیم فقط بازی کنم.

احتشام زاده از بازیکنانی که جذب تیم نفت سپاهان در لیگ امسال بزرگسالان تنیس روی میز شده اند، صحبت کرد؛ تاکنون امین میرالماسی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدرضا نعمتی را جذب کرده ایم و این احتمال وجود دارد که خود من نفر چهارم تیم باشم، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و بزودی مشخص خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.