تروریست‌های سوری گوش به فرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب و رژیم صهیونیستی با اعمال جنایتکارانه خود در سوریه حقوق بشر را نقض کرده و فقط به فکر منافع و اهداف شوم خود هستند اما بدانند ایران و کشورهای خواهان صلح در سوریه به این وضعیت پایان خواهند داد.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحران سوریه گفت: بحران سوریه و تلاش تروریست‌ها برای سرنگونی دولت بشار اسد، ابزارهای اجرایی رژیم صهیونیستی و غرب بوده و تروریست‌هایی که در این کشور دست به جنایات و اقدامات خرابکارنه می‌زنند، به راحتی دست از خشونت برنخواهند داشت.

وی با تأکید بر نقش بسزای ایران در منطقه، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام و منطقه از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و تاکنون توانسته است در حل مشکلات منطقه‌ای و داخلی تدابیر درستی اتخاذ کرده و موفقیت کسب کند بنابراین بحران سوریه را نیز با ارائه راهکارهای منطقی و عقلانی مدیریت خواهد کرد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان تصریح کرد: غرب و رژیم صهیونیستی با اعمال جنایتکارانه خود در سوریه حقوق بشر را نقض کرده و فقط به فکر منافع و اهداف شوم خود هستند اما بدانند ایران و کشورهای خواهان صلح در سوریه به این وضعیت پایان خواهند داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.