تروریست ها در سوریه راه فتنه انگیزی را در پیش گرفته اند

تروریست ها به دنبال تحمل شکست های پی در پی از ارتش سوریه برای دستیابی به اهداف خود راه دروغ پردازی و فتنه انگیزی را در پیش گرفته اند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، تروریست ها پس از آن که نتوانستند در سوریه به نتیجه ای دست پیدا کنند و خسارات سنگینی را از نیروهای ارتش سوریه متحمل شدند، راه فتنه انگیزی و دروغ پردازی و شایعه افکنی بین مردم را در پیش گرفتند تا جوی از هرج و مرج را به وجود بیاورند.

آنها برای از هم پاشیدن جامعه سوریه به دنبال فتنه انگیزی بین مردمند و این در حالیست که مردم ضمن رد این فتنه ها توانسته است با انسجام و وحدت خود همه توطئه هایی را که برای این کشور طراحی شده است شکست دهد. 

در ادامه آمده است: تروریست ها با نفوذ به برخی مناطق پر جمعیت در دمشق اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و شایعه پراکنی های مغرضانه کردند تا اهالی این مناطق را وادار به ترک خانه و کاشانه خود کند تا این افراد بتوانند آنجا را به مخفیگاه خود تبدیل کنند و به تلاش برای تحقق اهداف و رویاهای اربابان غربی و عربی خود بپردازند اما ارتش سوریه این شیوه بزدلانه را در برخی مناطق ریف دمشق با شکست مواجه کرد.

به نظر می رسد این شیوه آخرین برگه این افراد است که همه ابزارهای خود را برای متزلزل کردن مردم سوریه آزمایش کرده اند. 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.