ترکیب تیم ملی نوجوانان مقابل اتریش

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با دو تغییر نسبت به دو بازی قبل‌اش مقابل آرژانتین و کانادا به مصاف اتریش می‌رود.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر پس از برگزاری جلسه فنی امروز صبح در هتل دانات العین امارات ترکیب تیم ملی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سرمربی ایران، نوجوانان با ترکیب مهدی امینی، ساسان جعفری، مصطفی هاشمی، سید مجید حسینی (کاپیتان)، کمیل حق‌زاده، سعید عزت اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم و یوسف سیدی، ۱۱ بازیکنی می باشند که امروز در مقابل اتریش در ورزشگاه خلیفه زاید العین امارات به میدان می‌روند. ایران در این بازی قرمز پوش است و اتریش با پیراهن سفید به میدان می‌آید.

بازی امروز ایران و اتریش ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می‌شود و این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. تیم ملی ایران در صورت پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد و البته صعودش به عنوان تیم اول به نتیجه بازی آرژانتین و کانادا بستگی دارد. اگر بازی آرژانتین و کانادا با برد آرژانتینی‌ها به پایان برسد، ایران با تساوی مقابل اتریش هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. در صورت تساوی آرژانتین و کانادا ایران با پیروزی با اختلاف دو گل به عنوان تیم اول صعود می‌کند و در صورت شکست آرژانتین از کانادا ایران با پیروزی مقابل اتریش و تفاضل گل تکلیف اول و دوم شدنش مشخص می‌شود.

ایران در صورت صعود به عنوان تیم اول به مصاف تونس می‌رود و در صورت صعود به عنوان تیم دوم، حریف تیم اول گروه ششم مسابقات می‌شود که احتمالا یکی از تیم‌های نیجریه یا سوئد خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.