تساوی لهستان و یونان

جام جم آنلاین: نخستین دیدار رقابت های یورو ۲۰۱۲ امشب بین لهستان یکی از میزبانان این رقابت و یونان در استادیوم ورشو برگزار شد که حاصل آن تساوی یک بر یک بود.

به گزارش جمعه شب جام جم آنلاین به نقل از رویترز، لهستان در برابر یونان نتوانست از موقعیت میزبانی استفاده کند. لهستان در نیمه اول با گل دقیقه ۱۷ روبرت لواندوفسکی یک بر صفر پیش افتاد. در آخرین دقیقه نیمه اول نیز سوکراتیس پاپاستاپولوس که نخستین کارت زرد و در پی آن نخستین قرمز این رقابت ها را دشت کرد از بازی اخراج و یونان ۱۰ نفره شد.

در نیمه دوم برتری لهستان و ۱۰ نفره بودن یونان ظاهرا حکایت از این داشت که لهستانی در پایان این دیدار جشن پیروزی را برگزار خواهند کرد. اما در دقیقه ۱۴ نیمه دوم گل دیمیتریس سالپینگیدیس آب سردی بود که روی تیم لهستان و طرفداران آن در استادیوم ورشو ریخته شد.

ناکامی های لهستان بی برنامه پایان نداشت و ووزچک چسنی دروازه بان این تیم روی حمله دیمیتریس سالپینگیدیس مرتکب خطای پنالتی شد و کارلوس ولاسکو کاربایو داور بازی حکم به اخراج دروازه بان لهستان داد.

پرزمیسلاو تیتون، دروازه بان ذخیره لهستان به زیبایی ضربه پنالتی گیورگیوس کاگونیس کهنه کارترین بازیکن یونان را دفع کرد تا دستکم میزبان در این دیدار شکست نخورد.

سرانجام این دیدار نه چندان دلچسب با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم به طور جدی به دیدارهای آینده خود بیاندیشند. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.