تساوی در گام اول/ انگلستان ۱ – فرانسه ۱

تیم های فوتبال فرانسه و انگلستان در نخستین بازی خود در گروه ۴ جام ملتهای اروپا، به تساوی ۱ بر ۱ در برابر یکدیگر رضایت دادند.

عصر ایران ورزشی – تیم های فوتبال فرانسه و انگلستان در نخستین بازی خود در گروه ۴ جام ملتهای اروپا، به تساوی در برابر یکدیگر رضایت دادند.

امشب دو تیم فرانسه و انگلیس درورزشگاه دونباس شهر دونتسک اوکراین به مصاف همدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

گل اول مسابقه در دقیقه ۳۰ با سانتر استیون جرارد و ضربه سر لسکات، مدافع انگلستان، وارد دروازه فرانسه شد ولی فرانسوی ها اندکی بعد تلافی کردند. در دقیقه ۳۹ بازی، سمیر نصری با شوتی زمینی و سرکش، دروازه جو هارت انگلیسی را باز کرد.

در نیمه اول بازی، برتری نسبی با آبی پوشان فرانسه بود. آنها به لحاظ تکنیکی و قدرت شوتزنی، برتر از حریف سنتی شان بودند ولی نتوانستند از برتری شان در کسب نتیجه طلوب استفاده کنند.

با آغاز نیمه دوم، انگلیسی ها مالکیت توپ را از آن خود کردند و تا دقیقه ۶۰، با بازی خوبشان خروس ها را تحت تاثیر قرار دادند ولی آنها نیز در رسیدن به گل برتری ناکام بودند.

در سی دقیقه پایانی نیمه دوم، فرانسوی ها مجدداً برتری نسبی نیمه اول را بدست آوردند اما دفاع انگلستان مقاومت جانانه ای در برابر حملات بازیکنان تکنیکی فرانسه به خرج داد و بازی با همان نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

چمبرلین و اشلی یانگ از انگلستان، در این بازی اخطار گرفتند.

بازیکنان دو تیم در بازی امشب عبارت بودند از:

انگلستان: هارت، جانسن، تری، لسکات، کول، میلنر، پارکر (۷۸: جوردن هندرسون)، جرارد، اکسلید چمبرلین(۷۷: جرمین دفو)، یانگ، ولبک (۹۱: تئو ولکات)

فرانسه: لوریس، دبوشی، رامی، مکسس، اورا، کابایه (۸۴: حاتم بن عرفه)، دیارا، مالودا(۸۵: ماروین مارتین)، نصری، بنزما، ریبری

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.