تسهیلات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور به دانشجویان

معاون فرهنگی‌ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعطای بیش از ۱۶ میلیارد ریال انواع وام دانشجویی به پنج هزار و ۹۰۷ دانشجو در سال گذشته، گفت: هنوز اعتبار و سقف وام‌های دانشجویی امسال از سوی صندوق رفاه ابلاغ نشده است.

دکتر منصور امین در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب عنوان کرد: سال گذشته وام دانشجویی به همه متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوع تسهیلات اعطایی به دانشجویان در قالب ۶ نوع وام شامل وام ودیعه مسکن، وام ضروری، وام تبصره ۲، وام تحصیلی، وام مسکن و وام بیمه بوده است.

معاون فرهنگی‌ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: وام ودیعه مسکن به ۴۸ متقاضی به میزان یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال، وام ضروری به ۸۰۳ نفر به میزان بیش از ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال، وام تبصره ۲ به ۲۹۲ دانشجوی متقاضی به میزان بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، وام تحصیلی به چهار هزار و ۵۰۳ دانشجو به میزان هشت میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال، وام مسکن به ۴۰ دانشجو به میزان بیش از ۵۰ میلیون ریال و وام بیمه به ۲۲۱ دانشجو به میزان بیش از ۸۹ میلیون ریال پرداخت شد.

امین افزود: این دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی به صورت یک‌جا یا اقساطی نسبت به بازپرداخت وام خود اقدام کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.