تسهیلات استفاده از کارت جایگاه داران

 تسهیلات استفاده از کارت جایگاه داران

تسهیلات استفاده از کارت جایگاه داران

ممتازنیوز: قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تسهیلاتی خبر داد که اگر کسی کارت سوخت همراه نداشته یا کارت خود را گم کرده باشد، از کارت جایگاه داران برای سوخت گیری استفاده کند.

سید ناصر سجادی گفت :این افراد تا زمانی که کارت جدید برای آنها صادر می شود یا اگر مشکل فنی برای کارت پیش آمده باشد، یا مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی زیاد باشد، از کارت جایگاه دار که به عنوان کارت اضطراری در جایگاه ها موجود است، برای سوخت گیری استفاده می کنند.
وی از مردم خواست حتی الامکان با کارت سوخت خود سوخت گیری کنند.
سجادی گفت: با این حال کارت جایگاه دار به میزان کافی موجود است و مردم می توانند استفاده کنند.
وی اظهار داشت: چون همه خودروها کارت سوخت دارند، حتی خودروهایی که لوکس هستند و بنزین سهمیه ای ۴۰۰ تومانی به آنها تعلق نمی گیرد هم کارت سوخت دارند بنابراین اصل براین است که همه برای سوخت گیری از کارت خودشان استفاده کنند.
سجادی افزود: آنهایی که بنزین ۴۰۰ تومانی در کارت هایشان است، بلافاصله که بنزین ۴۰۰ تومانی آنها تمام می شود، به میزانی که مشخص شده بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت سوخت شارژ می شود و می توانند ۳۰۰ لیتر بنزین سوخت گیری کنند و آنهایی هم که بنزین سهمیه ای ۴۰۰ تومانی ندارند، کارت شان دارای بنزین ۷۰۰ تومانی است.
وی بار دیگر تاکید کرد: بنابراین اصل بر این است که برای تهیه بنزین ۷۰۰ تومانی از کارت خود مردم استفاده شود.
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد :آمارها نشان می دهد اواخر هرماه با پایان یافتن بنزین سهمیه ۴۰۰ تومانی، درخواست برای بنزین ۷۰۰ تومانی و استفاده از کارت جایگاه دار افزایش می یابد که همین امر ممکن است این ذهنیت را به وجود آورد که مشکلی در ارائه کارت جایگاه دار وجود دارد، در حالی که اگر هموطنان از کارت سوخت خود برای بنزین ۷۰۰ تومانی استفاده کنند به طور طبیعی مشکلی پیش نمی آید.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.