تسهیلات ویژه بانک مسکن برای بازسازی مناطق زلزله زده

سیبنا: تمامی کارکنان بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی، از آمادگی لازم برای پرداخت تسهیلات مسکن روستائی به آسیب دیدگان برخوردارند تا قبل از رسیدن فصل سرما، بازسازی این مناطق هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران  قدرت اله شریفی مدیر عامل این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای این حادثه به اتفاق مسوولان در منطقه حضور پیدا کردیم و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

شریفی تصریح کرد:‌ بانک مسکن برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی روستائی، ۵۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته را که مبلغی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال است ، به صورت یکجا در اختیار بنیاد مسکن قرار داده است تا از این طریق این بنیاد هر چه سریع‌تر، مصالح مورد نیاز برای ساخت مسکن روستائی را بدون فوت وقت تهیه کند.

مدیر عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر ۱۲ و نیم میلیون تومان تسهیلات مسکن روستائی، بانک مسکن مبلغ یک و نیم میلیون تومان وام قرض الحسنه به روستاییان زلزله زده پرداخت می نماید تا هم‌وطنان آسیب دیده، مشکلی برای ساخت و ساز نداشته باشند.

وی از اعطای تسهیلات در قالب مسکن مهر و تعمیرات برای واحدهای مسکونی آسیب دیده شهری خبر داد و گفت: بانک مسکن برای ساخت و تعمیرات ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری تسهیلات پرداخت خواهد کرد که این تسهیلات برای واحدهای کاملاً تخریب شده، مبلغ ۲۰ میلیون تومان در قالب مسکن مهر و برای تعمیرات واحدهای آسیب دیده که نیاز به مرمت و تعمیرات دارند تا سقف مبلغ ۵ میلیون تومان در قالب جعاله خواهد بود که با مراجعه به شعب بانک مسکن در استان آذربایجان شرقی، پرداخت این تسهیلات تحقق پیدا خواهد کرد


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.