تشریح دستاوردهای ادعایی صنعت گیم ایران از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای آلمان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای دستاوردهای صنعت گیم ایران را از حضور در نمایشگاه بازیهای رایانه ای آلمان تشریح کرد و از اقبال بین المللی به تولیدات صنعت گیم ایران خبر داد.
به گزارش مهر، بنیاد ملی بازیهای رایانه ای اعلام کرد: بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر گیم دنیا از بازیهای بزرگ ایرانی و تولیدات جوانان خلاق کشورمان در نمایشگاه گیمز کام ۲۰۲۴ آلمان استقبال کردند.
 
بازیهای بزرگ ایرانی شبگرد، جاده های نبرد و ارتش های فرازمینی با اقبال گسترده بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال عرصه گیم دنیا در نمایشگاه ۲۰۲۴ آلمان روبه رو شد.
 
علاوه بر این بازیها، خیابانهای خونی، عشق و نفرت و سوپر غول های گرسنه از تولیدات مرکز رشد بنیاد ملی بازیهای رایانه ای مورد استقبال بی نظیر مخاطبان نمایشگاه گیمز کام قرار گرفت.
 
کیفیت بازیهای ارائه شده ایران به همراه جذابیت و تکنیک ارائه شده در آن مخاطبان نمایشگاه آلمان را مشتاق آشنایی با این تولیدات کرد و شرکت های مطرح گیم نیز تمایل خود را برای عرضه بعضی آثار یاد شده در بازارهای بین المللی بازیهای رایانه ای اعلام کردند.
 
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم کشور برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین‌المللی گیمزکام آلمان شرکت کرد.
 
این بنیاد امسال نیز در قالب برپایی غرفه در کنار نمایندگان شرکت‌های معتبر و صاحب نام گیم دنیا در نمایشگاه ۲۰۲۴آلمان حضور یافت. 
 
تنظیم ۳۰ جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم برای جلب فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی بازی های ایرانی در جهت حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازی سازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های این بنیاد در نمایشگاه آلمان بود.
 
تهیه کاتالوگ بیش از ۲۰ عنوان بازی تازه ایرانی جهت معرفی و بازاریابی خارجی و شرکت در کنفرانس GDC Europe 2013، کنفرانس بازی سازان اروپا ۲۰۲۴ از دیگر برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان بود.
 
کنفرانس بازی سازان اروپا بزرگترین اتفاق حرفه ای صنعت گیم در اروپاست. این کنفرانس از ۱۹ تا ۲۱ آگوست (۲۸ تا ۳۰ مردادماه) در کنار نمایشگاه گیمزکام، بزرگترین نمایشگاه بین المللی اروپا برگزار شد.
 
کنفرانس بازی سازان اروپا فرصتی بسیار مهم برای گردهمایی حرفه ای های صنعت گیم در قلب اروپاست. این کنفرانس جایگاهی ضروری برای یادگیری، الهام گرفتن و برقراری ارتباط برای سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول، موبایل، اجتماعی و آنلاین است.
 
پنجمین نمایشگاه بین المللی گیمز کام آلمان از ۲۱ تا ۲۵ آگوست (۳۰ مرداد تا ۳ شهریور) در شهر کلن برگزار شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.