تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان درمنطقه ۱۹

بوستان ولایت میزبان جشن”بر آستان جانان” شهردار منطقه ۱۹ به تشریح ویژه برنامه های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی ماه رمضان با عنوان «فصل نیایش» پرداخت.

عباداله فتح الهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه بوستان ولایت همچون سال گذشته در ماه مبارک میزبان شهروندان تهرانی است گفت: ویژه برنامه «بر آستان جانان» به مدت ۱۷ شب از ابتدای ماه مبارک در این بوستان برپا می شود.
 این برنامه به همت فرهنگسرای مهر و با همکاری معاونت اجتماعی و مدیریت بوستان به اجرا در می آید.
وی جشنواره بزرگ قرآنی مشکاه را از دیگر برنامه های اجرایی بوستان ولایت اعلام کرد و افزود: در این برنامه نمایشگاه قرآنی ویژه ماه مبارک تا پایان ماه رمضان برپاست و خدمات قرآنی همچون پخش قرآن، توزیع نرم افزارهای قرآنی، غرفه کودک و برپایی مسابقات قرآنی در آن به اجرا در می آید. در شب اول ماه رمضان نیز این بوستان با برگزاری مراسم نورافشانی به استقبال ماه مبارک می رود.
شهردار منطقه سفره افطاری برای ایتام و زنان سرپرست خانوار را از دیگر مراسم ویژه این ماه بیان کرد و افزود: سفره افطاری ایتام با دعوت از مرکز بهزیستی باهنر و شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) در دهه اول ماه اجرا می شود. همچنین بسته های حمایتی ویژه بانوان سرپرست خانوار نیز تهیه و میان آنها توزیع می شود.  به گفته وی برگزاری جشن ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک و آغاز مسابقات ورزشی «جام رمضان» در سطح محلات از دیگر برنامه هایی هستند که در این ماه اجرا می شوند. همزمان با شبهای مبارک قدر نیز تمهیدات ویژه ای برای برپایی هر چه باشکوه تر مراسم اتخاذ شده است که با عنوان ویژه برنامه «مشکوه رستگاری» ، با همکاری مرکز فعالیتهای دینی در شب های قدر برگزار می شود.
 فتح الهی در ادامه از فراهم کردن امکانات لازم برای حضور شهروندان در مراسم روز قدس خبر داد و تصریح کرد: به همین مناسبت ضمن ایجاد تسهیلات لازم برای نقل و انتقال مردم در این روز، فضاسازی شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی اجرا می شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.