تشکیل جلسه پلیس و هنرمندان به صلاح نبود

به دلیل خارج شدن از مسائل حقیقی و با توجه به برهه زمانی،تشکیل جلسه با هیچ صنف و گروهی به صلاح نبود.

سعید منتظر المهدی،رئیس ناجی هنر،در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  باشگاه خبرنگاران در خصوص لغو جلسه نیروی انتظامی با عده‌ای از سینماگران گفت: هفت نفر از سینما‌گران درخواست برگزاری‌ جلسه‌ای با نیروی انتظامی را داده‌ بودند که ما هم به درخواست آنان پاسخ مثبت دادیم تا به نمایندگی از سینما‌گران این تعامل انجام شود.
وی با اشاره به اینکه ما به هیچ صنف و تشکیلاتی در خصوص برگزاری این جلسه پاسخ نداده بودیم،افزود:به دلیل اینکه در جریان ساماندهی و انجام جلسه،علت وجودی آن دعوت از اشخاص حقیقی بود و به آن جهت که به اتفاق حقوقی و صنفی تبدیل شد و همچنین با توجه به فراخوانی که از سوی سینماگران اعلام شده بود؛این مسئله خارج از مسائل حقیقی مطرح شده بود وبه همین دلیل به صلاح نبود تا در این برهه با هیچ صنف و تشکیلاتی جلسه‌ای داشته باشیم.
منتظر المهدی ادامه داد:با توجه به اینکه فرهنگ این جامعه به دست سینماگران ادامه پیدا می‌کند ما از فرهیختگان سینما و عرصه هنر استقبال می‌کنیم و نه تنها یک جلسه بلکه هر تعداد جلسه‌ای که برای ایجاد تعامل و همفکری و دیدگاه‌های آنها نیاز باشد،برگزار خواهیم کرد.
منتظر المهدی بیان کرد:برای استمرار امنیت و ارتقای فرهنگ جامعه ما با آنها همراه هستیم.
وی اظهار داشت:فلسفه وجودی پلیس اقدام نبوده،بلکه پیشگیری و پیش بینی است و اقدام نیروی انتظامی این است که همه راهها را رفتیم و پیش‌بینی‌ها و یادآوری ها انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد:به احتمال زیاد جلسه‌ در هفته آینده زمانی که دو طرف آمادگی لازم را برای برگزاری این جلسه داشته باشند،برگزار خواهدشد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.