تشکیل کمیته برنامه‌ریزی برای عملیاتی‌کردن منویات مقام معظم رهبری‌

۲۱اردیبهشت،

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از تشکیل کمیته طراحی الگو و تولید و تدوین برنامه برای اجرایی‌کردن فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان و فرهنگیان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر محمدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی این سازمان خواستار شکل‌گیری کارگروه تولید برنامه، در راستای تحقق رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) شد و تأکید کرد: این کمیته، باید با بهره‌مندی از تجربیات متخصصان، اعضای هیئت علمی سازمان و کارشناسان دفتر‌های تألیف و تولید محتوا، در این زمینه طرحی جامع و کامل ارائه کند.
 
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با مقام معظم رهبری‌ را دیداری مبارک و فرخنده دانست و گفت: رهنمودهای مستقیم ایشان، حکایت از اهمیت و جایگاه ویژه سازمان پژوهش دارد  و این توجه مایه فخر و مباهات است و برای ما تکلیف، مسئولیت و تعهد به همراه دارد. وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های سالیانه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) تغییر خواهد کرد، افزود: ایشان بسیار صریح، واضح و شفاف مطالبات خویش را از دستگاه وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند. براین‌اساس، باید با بازبینی و بررسی مجدد، میزان تطابق و تفاوت نتایج حاصل از برنامه‌ریزی‌ها، احصا و با منویات معظم‌له سنجیده شود.
 
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اجرای تمام بندهای سند تحول بنیادین به‌دور از هر‌گونه شتاب‌زدگی افزود: برای پیشگیری از هرگونه تحریف ، تحمیل و تضعیف سند تحول بنیادین، در فرایند اجرا نیازمند پایش و مراقبت دائم و مستمر دارد.
 
  محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را فصل‌الخطاب رهنمودهای ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید پژوهشکده برنامه‌ریزی درسی، برای ارائه الگو و تولید برنامه به‌صورت جدی وارد عرصه کار شود.
 
 رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خاتمه افزود: «معارف مدنی» از واژگان کلیدی جدید در بیانات گهربار مقام معظم رهبری‌ است که در دستور قرار خواهد گرفت./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.