تشکیل نظام اسلامی ایران آغاز زوال صهیونیست بود

۲۸م دیماه ،

دبیر کل جمعیت دفاع از مقاومت فلسطین گفت: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روند رو به زوال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، سید محمدرضا آیت‌الهی دبیر کل جمعیت دفاع از مقاومت فلسطین در همایش “غزه، نماد مقاومت” که از صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است،‌ گفت: رژیم غاصب صهیونیستی که بیش از ۶۰ سال سرزمین فلسطین را اشغال کرده نتوانست در مقابل جوانان مقاومت که در قطعه کوچکی از سرزمین خود زندگی می‌کنند ایستادگی کند و آنها توانستند این ابر قدرت شیطانی را شکست دهند.

وی افزود:‌ با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روند رو به زوال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شد.

دبیر کل جمعیت دفاع از مقاومت فلسطین با اشاره به روند شکست‌های رژیم جعلی صهیونیست تصریح کرد: طی عقب نشینی‌هایی که صهیونیست‌ها در سال ۲۰۰۰ در لبنان و ۲۰۰۵ در غزه و جنگ ۳۳ روزه لبنان و در سال ۲۰۰۶ داشتند، هیچکس از مدافعان اصلی رژیم صهیونیستی باور نمی‌کردند که این رژیم غاصب از حزب الله شکست خورد.

وی ادامه داد: در اواخر سال ۲۰۰۸ و اوایل ۲۰۰۹ رژیم منحوس صهیونیستی طی ۲۲ روز جنگ، سرانجام با خفت و خواری شکست خورده که این ننگی برای حامیان صهیونیست بود.

دبیر کل جمعیت دفاع از مقاومت فلسطین در پایان یادآور شد: سال ۲۰۱۲ بار دیگر شاهد شکست سخت رژیم منحوس صهیونیستی از جوانان مقاومت بودیم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “هیچ کس باور نمی‌کرد که این رژیم منحوس توسط جوانان مظلوم فلسطینی شکست بخورد” و در نهایت آنها شروط آتش بس را تعیین کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.