تشکلی با نام جامعتین وجود ندارد/ تبلیغات به دور از هرگونه افراط و تفریط صورت گیرد

۸فروردین ۱۳،

آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به استفاده از لفظ جامعتین توسط رسانه‌های خبری گفت: در رسانه‌ها گاهی دو تشکل جامعه روحانیت و جامعه مدرسین با عنوان جامعتین معرفی می‌شوند در صورتی که تشکلی با نام جامعتین وجود ندارد.

“آیت‌الله حسن ممدوحی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ چگونگی انتخاب آگاهانه یک رئیس جمهور و فعالیت مسئولان در این زمینه اظهار داشت: مقام معظم رهبری چراغ روشن در صراط مستقیم است که اگر مردم برای تصمیم‌گیری به دنبال وی بروند آگاهانه عمل و مسئولان فرد شایسته را انتخاب می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی معیارهای انتخاب رئیس‌جمهور را مشخص می‌کنند و مردم می‌توانند براساس آن معیارها حرکت کنند.

وی دربارهٔ چگونگی تبلیغات اسلامی و اخلاقی در انتخابات پیش رو عنوان کرد: لازم است تبلیغات به دور از هرگونه افراط و تفریط صورت پذیرد و هر کاندیدایی با پرهیز از غیبت، تهمت و رقابتهای غلط در کنار یکدیگر، همکاری به سزایی داشته باشند و هر یک موفقیت دیگری را از خدا بخواهد.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه باید برای انتخاب اصلح دعا کنیم، ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی در صورت پیروزی رقیب باید به فرد منتخب شده توسط مردم تبریک گفته و در جهت فعالیت بهتر وی از هر تلاشی فروگذاری نکنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربارهٔ فعالیتهای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: در رسانه‌ها گاهی این دو تشکل با عنوان جامعتین معرفی می‌شوند در صورتی که تشکلی با نام جامعتین وجود ندارد.

وی ادامه داد: این دو جامعه هر یک کار خود را انجام می‌دهند البته مانعی ندارد که جامعه مدرسین مورد مشورت قرار گیرد.

آیت‌الله ممدوحی دربارهٔ رایزنی‌های جبهه پیروان و جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: یک عده به جامعه آمده‌اند و همه بر این موضوع تاکید کرده‌اند که ما تشکلی با هم نداریم و هر یک کار خود را انجام می‌دهیم گر چه هدف واحدی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.