تشکیل بلوک اسلامی در جهان دستآورد انقلاب اسلامی

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس مطرح کرد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: بیداری اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران می‌تواند بلوک اسلامی را در جهان تشکیل دهد.

حجت‌الله خدایی‌سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه خودباختگی حاکمان کشورهای عربی در برابر  غرب باعث حرکت بیداری اسلامی در منطقه شده است، گفت: منشأ حرکت بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ بوده لذا این امر می‌تواند به شکل‌گیری بلوک اسلامی در حهان کمک کند.

وی تصریح کرد: غرب باید بداند که زمان به تاراج بردن ثروت‌ها و موهبت‌های خدادادی کشورهای مسلمان گذشته چراکه بیداری اسلامی موج پرخروشی را برای خودکفایی کشورها از مستکبران به‌وجود آورده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان با اشاره به اینکه آمریکا با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر خاتم (ص) اهداف مرموزی را دنبال و تمام اقداماتش بر اساس یک سناریوی از پیش تعیین شده صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: چهره کریه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) بر جهانیان آشکار شده و غرب دیگر آبرویی در بین مسلمانان ندارد اما باید گفت مستکبران هیچ‌گاه دست از توطئه و دسیسه علیه مسلمانان برنداشته و همواره درصدد اجرای نقشه‌های شیطانی خود هستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.