تشکیل ۸۲۶ پرونده تخلف خودرو در تعزیرات/ گران‌فروشی، احتکار و اختفا

۱۲م دیماه ،

تشکیل ۸۲۶ پرونده تخلف خودرو در تعزیرات/ گران‌فروشی، احتکار و اختفا

عصر خودرو – معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۸۲۶ پرونده تخلف عرضه خودرو و ارسال آن به تعزیرات خبر داد.

به گزارش عصر خودرو ، به نقل از فارس ، مجتبی فراهانی  در خصوص افزایش قیمت خودرو و عدم کنترل حاشیه بازار توسط شرکت های خودروسازی اظهار داشت: بازرسی ها بدون استثنا در سطح عرضه یعنی هم نمایندگی ها و هم نمایشگاه های اتومبیل با تازهت دنبال می گردد و با متخلفان بشدت برخورد می گردد.

وی افزود: در خصوص گران فروشی خودرو از ۲۴ مهر ماه تاکنون ۴۴۳ پرونده به تعزیرات ارسال شده است، یک پرونده، احتکار ۲۱۸ پرونده عدم درج قیمت ، ۶ پرونده اختفا و امتنا از عرضه خودرو و ۱۵۸ پرونده در خصوص سایر تخلف ها تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.
معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: نمایندگی ها و نمایشگاه ها با خالی نگه داشتن واحد صنفی خود می خواهند بازار را تشنه نگه دارند درحالی که در انبار هایشان خودرو موجود است.
لذا با این نوع تخلف اختفا و امتناع از عرضه است نیز به شدت برخورد می گردد.

سه شنبه ۱۲ دى   ۱۱:۳۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    البته جریمه کردن متخلفان برای عبرت آموزی پسندیده است ،اما آیا دردی از.مردم مالبخته که هستیشان توسط این سودجویان. نابود شده و چیزی جز یک قرارداد. وتحقیر کننده در دست ندارند دوا میکند ،سازمان حمایت وتعزیرات به عنوان متولی امر بایستی حقوق مردم را استیفا کنند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.