تصادف زنجیره ای در اتوبان آزادگان

تصادف زنجیره ای در اتوبان آزادگان

عصر خودرو : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اعلام خبر تصادف زنجیره ای ۷ دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان گفت: ۶ نفر از جمله دو عابر در این حادثه مجروح شدند.

به نقل از مهر سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه ماموران پلیس راهور منطقه ۲۲ در جریان تصادف چند خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان آزادگان قبل از خروجی تهران – کرج قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد ۷ خودرو به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کرده اند.
وی ادامه داد: در بررسیهای اولیه مشخص شد عبور دو عابر پیاده از سطح راه باعث شده است تا راننده یک دستگاه کامیون کنترل خود را از دست داده و با دو دستگاه خودرو سمند برخورد کند. خودروهای حادثه دیده نیز کنترل خود را از دست داده و با سه دستگاه پژو و یک دستگاه پراید برخورد کردند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: در این حادثه دو عابر پیاده، دو سرنشین خودروی پراید و دو سرنشین سمند و پژو مجروح شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
به گفته اسماعیلی، این حادثه به علت عدم توجه به جلو و ناتوانی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه رخ داده و کارشناسان پلیس خودرو کامیون را مقصر کامل این حادثه اعلام کردند.

سه شنبه ۲۸ شهریور   ۹:۴۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.