تصادف یکصد هزار دلاری یک موتورسیکلت در تهران!

رییس بازرسی پلیس راهور تهران از رخداد تصادف جرحی یک موتورسوار با یکصد هزار دلار وجه نقد در پایتخت خبرداد.
 
سرهنگ احمد عسگری‌نژاد روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مقارن ساعت ۱۳ ظهر امروز یک فقره تصادف جرحی بین راکب موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ سبز رنگ که فردی ۵۲ ساله بود در شمال به جنوب بزرگراه چمران زیر پل ملاصدرا گزارش شد.
 
وی افزود: بر اساس اعلام شاهدان یک دستگاه خودروی پراید از عقب به این موتورسیکلت برخورد کرده و موتورسیکلت مذکور نیز پس از انحراف به یک دستگاه خودرو «آزارا» برخورد و نهایتا واژگون شده و خودرو پراید نیز از محل متواری می‌شود.
 
رییس بازرسی پلیس راهور تهران تصریح کرد: راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده به خصوص در ناحیه سر و صورت در پی این حادثه مجروح شد که هم‌اکنون در بیمارستان رسول اکرم (ص) بستری شده است.
 
عسگری‌نژاد به ایسنا گفت: در پی این حادثه افسر کارشناس تصادفات، “سروان ایرج محمدی” در صحنه حاضر و حین بررسی صحنه تصادف و علت وقوع، متوجه وجود بسته‌ای مشکوک در داخل کاپشن راکب موتورسیکلت می‌شود که در بازبینی به عمل آمده، تعداد یکصد هزار قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری (معادل یکصد هزار دلار) در داخل این بسته کشف می‌شود.
 
وی تاکید کرد: افسر تصادفات پس از این امر مراتب را از طریق بیسیم به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و با حضور ماموران کلانتری ۱۳۷ شهرک قدس، موضوع صورتجلسه‌ و دلارهای مکشوفه نیز تحویل کلانتری می‌شود.
 
رییس بازرسی پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه قطعا صداقت و امانتداری مامور پلیس راهور تهران قابل تقدیر است، به شهروندان توصیه کرد: اکیدا از جابجایی پول و اشیای قیمتی با موتورسیکلت با توجه به ایمنی نامناسب این وسیله نقلیه خودداری کنند؛ از سوی دیگر در تصادف یاد شده نیز کلاه ایمنی که راکب موتورسیکلت از آن استفاده کرده بود، به علت غیراستاندارد بودن در کاهش جراحات وارده تاثیری نداشته است. لذا توصیه می‌کنیم حتما راکبان موتورسیکلت از کلاه‌های ایمنی استاندارد استفاده کنند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.