تصویرگری دینی نقش تعیین کننده در گسترش موضوعات دینی دارد

۶ م دیماه ،

گنجاندن بخش تصویرگری دینی در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر می بایست به صورت ثابت باشد چرا که نقش تعیین کننده ای در پرداختن به موضوعات دینی در این هنر دارد.

کاظم طلایی، دبیر بخش تصویرگری، پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در این دوره برای تصویرگران ایجاد انگیزه کرده است.
وی اظهار داشت: ایجاد انگیزه هنرمندان تصویرگر به سبب موضوعی بودن این دوره از جشنواره تجسمی فجر است.
طلایی در ادامه گفت: در حقیقت در این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش تصویرگری هنرمندان به  موضوعات دینی می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: قطعاً در پنجمین دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شاهد آثاری متفاوت و تاثیرگذار با موضوع تصویرگری دینی خواهیم بود.
وی اظهار داشت: ارائه آثاری با موضوع تصویرگری دینی در این دوره از جشنواره می تواند فرصتی برای استفاده از این موضوع در این عرصه از هنرهای تجسمی محسوب می شود.
دبیر بخش تصویرگری به ثابت بودن موضوع تصویرگری دینی در جشنواره تجسمی فجر اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم موضوع تصویرگری دینی را در بخش تصویرگری به صورت ثابت در جشنوارها تجسمی فجر داشته باشیم اقدامی بسیار مفید و حائز اهمیت خواهد بود.

وی گفت: پنجمین جشنواره بین المللی از ۱۴ بهمن ماه در تهران برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.