تصویب طرح محاسبات عمومی در جلسه امروز کمیسیون انرژی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح محاسبات عمومی در کمیسیون مطرح و بدون هیچگونه پیشنهادی به اتفاق آرا به تصویب رسید.

عبدالکریم جبیری عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلسه کمیسیون انرژی گفت: در جلسه امروز طرح محاسبات عمومی در کمیسیون مطرح و بدون هیچگونه پیشنهادی به اتفاق آرا به تصویب رسید.
 
وی افزود: مورد دیگر بررسی طرح  اصلاح ماده(۱۳۲) قانون برنامه پنجم توسعه بود که طی آن دولت باید دو درصد (۲%) از درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی را به صورت مساوی بین استان‌های نفت‌خیز، گازخیز، شهرستان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته جهت اجرای برنامه‌های عمرانی در قالب بودجه‌های سنواتی اختصاص دهد.
 
نماینده بوشهر در ادامه تصریح کرد: در این رابطه بحث‌های مفصلی در کمیسیون صورت گرفته و به کمیته نفت و گاز ارجاع شد تا پس از رفع ایرادات مطرح شده دوباره به کمیسیون ارسال شود.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مورد دیگر نیز طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی بود که به دلیل مسکوت ماندن لایحه از سوی دولت، در کمیسیون هم تا زمانی که دوباره لایحه به مجلس تقدیم شود مسکوت ماند، چون برخی از موارد این طرح مخالف اصل ۷۵ بوده و بنا شد که ابتدا این مواد برطرف و پس از آن از سوی کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.