تصویب پیش نویس بیمه سیل و طغیان آب

بینا- نهمین جلسه کارگروه تخصصی بیمه‌های آتش سوزی سندیکای بیمه گران ایران برگزار و پیش نویس شرایط خصوصی بیمه سیل، طغیان آب رودخانه «متمم شرایط عمومی بیمه نامه اموال» پیشنهادی کارگروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش بینا، در جلسه کارگروه تخصصی بیمه های آتش سوزی سندیکای بیمه گران ایران که با حضور نمایندگان شرکت‌های بیمه در محل سندیکا برگزار شد، اعضای کارگروه ضمن قدردانی از تلاش‌های آقای خدادیان دبیر کارگروه، با توجه به خاتمه مدت ماموریت وی، براساس مفاد آیین نامه داخلی سندیکا نسبت به انتخاب دبیر جدید کارگروه اقدام کرده و آقای محمد رضایی مدیر بیمه‌های آتش سوزی شرکت بیمه‌ ایران به اتفاق آرا به عنوان دبیر جدید کارگروه برای مدت یکسال انتخاب شد.
در ادامه جلسه، پیش نویس شرایط خصوصی بیمه سیل، طغیان آب رودخانه «متمم شرایط عمومی بیمه نامه اموال» پیشنهادی کارگروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که به اتفاق آرا به تصویب رسید و مقرر شد پس از طرح و تصویب آن در شورای عمومی سندیکا مراتب جهت اقدامات قانونی به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شود.
همچنین به منظور تلاش در جهت یکسان سازی شیوه‌ها و روش‌های پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه تجاری و با هدف تسریع و تسهیل در اجرا و حفظ حقوق بیمه گذاران مقرر شد دبیر کارگروه با همکاری تعدادی از اعضا نسبت به تهیه و تدوین پیش نویس « دستور العمل نحوه پرداخت خسارت» اقدام تا پس از طرح و تصویب آن در کارگروه و شورای عمومی سندیکا به مرحله اجرا درآید.
همچنین با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع پوشش‌های حوادث طبیعی از جمله زلزله مقرر شد کمیته‌ای با مسوولیت دبیر کارگروه نسبت به تهیه و تدوین پیش نویس «‌ بیمه نامه زلزله» اقدام کند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.