تصویربرداری سریال «دیوار» مقدم ادامه دارد

تصویربرداری سریال «دیوار» مقدم ادامه دارد

با ضبط سکانس های شبانه؛

تصویربرداری سریال «دیوار» مقدم ادامه دارد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی «سیروس مقدم» با ضبط صحنه های شبانه ادامه ‌دارد.

تاریخ : پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۳:۰۸

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه اول سیما ؛‌ عوامل مجموعه پلیسی «دیوار» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «الهام غفوری» در حال حاضر صحنه‌های مربوط به شب این سریال را تصویربرداری می‌کنند و اکنون در لوکیشنی در حوالی شمیران به‌سر می‌برند. آتیلا پسیانی در نقش یونس، مهدی سلطانی در نقش جمیل و فریبا کوثری در نقش همسر یونس امشب مقابل دوربین می‌روند.
از روز شنبه شب کاری بازیگران تمام می‌شود و ضبط صحنه‌های مربوط به سطح شهر تهران آغاز خواهد شد که احتمالاً تا ۲۵ روز آینده ادامه خواهد داشت و با ضبط یک لوکیشن مربوط به تعقیب و گریز پلیس باخلافکاران که در حومه شهر خواهد بود تصویربرداری این سریال ۱۰ قسمتی به پایان می‌رسد.
داستان «دیوار» که به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک ساخته می‌شود درباره مجرمی است با بازی مهدی سلطانی که پس از طی کردن دوره محکومیتش در صدد انتقام بر می‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است همچنین معرفی برخی از باندهای تبهکاری و سرقت در ایران که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها گروه باند سارقان بین‌المللی فیوج هستند مضمون این سریال را تشکیل می‌دهد.
مهرداد صدیقیان در نقش امیرحسین، علیرضا مهران در نقش فرشید زن بابا،کامران تفتی در نقش نصرت ، الهه حسینی در نقش زن کولی اقوام جمیل و تینا آخوند تبار در نقش خورشید از دیگر بازیگران سریال دیوار به کارگردانی سیروس مقدم هستند.
«دیوار» که الهام غفوری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد قرار است در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مهرماه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه یک پخش شود.

کد خبر: ۴۵۸۲۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.