تصویر جلد کتاب “ماه بندان” بی‌نظیر است

۱۷اردیبهشت،

کتاب “ماه بندان” هفتمین کتاب در ادامه کتاب‌هایی است که با سفر استانی مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمایی کتاب “ماه بندان” در غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی که با حضور نویسنده این کتاب و مسئول دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفت “محمدرضا شهبازی” نویسنده این اثر با ارائه توضیحاتی در جمع خبرنگاران گفت: کتاب “ماه بندان” هفتمین کتاب در ادامه کتاب‌هایی است که با سفر استانی مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نوشته شده است.

وی ادامه داد: در این کتاب به دنبال این بودم که با تغییر نگاهم اثری نو و متفاوت ارائه دهم تا خواننده مشتاقانه صفحات این کتاب را ورق بزند.
“شهبازی” با اشاره به بحث حاشیه‌های این سفر افزود: در این سفر سعی کردم محدود به برنامه‌های رسمی نباشم و با جاهای مختلف  با تمام کسانی که عشق به ولایت دارند مصاحبه کنم.
وی عنوان کرد: در تالیف این کتاب به دنبال سوالی بودم که جوابش را پیدا کردم و آن رابطه ای است که امت با امام خودشان دارد.
در ادامه “سپهر خلجی‌” مسئول دفتر مقام معظم رهبری ضمن تشکر از دست‌اندرکارانی تالیف و چاپ این اثر اظهار داشت: این کتاب کار نو و بدیعی است که با نگاهی تازه به لایه‌هایی از سفر مقام معظم رهبری پرداخته است.
وی با اشاره به عکس روی جلد کتاب “ماه بندان‌” افزود: تصویر جلد این کتاب بیانگر صحنه‌ی واقعی و زنده از اتفاق‌ی این سفر است که شور و هیجان کودکان را از زیارت رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد.
گفتنی است؛ کتاب “ماه بندان” در ۱۵۹ صفحه با قیمت ۶۱۰۰ تومان در غرفه مرکز اسناد انقلاب اسلامی ارائه می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.