تضمین رئیس کمیسیون آموزش مجلس برای تحصیل دانشجویان ورودی ۹۰ و ۹۱ در دانشگاه علوم پزشکی تهران

۳۱فروردین۱۳،

معاون آموزشی وزیر بهداشت در دیدار با اعضای کمیته منتخب پیگیری مطالبات دانشجویی به نقل از دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به ورودی‌های ۹۰ و ۹۱ این دانشگاه تضمین داد که همگی آنها بدون هیچ مشکلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل خواهند داد.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب‌دا؛ در این دیدار که در دفتر معاون آموزشی و با حضور تنی چند از مدیران آموزشی از جمله معاون آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران، دکتر مسجدی، نماینده وزارت بهداشت در کمیته پی‌گیری مطالبات دانشجویی و دکتر آیتی، معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت برگزار شد، دکتر عین‌اللهی معاون آموزشی وزیر بهداشت به بعضی پرسش‌ها و ابهامات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران پاسخ داد.

وی با اشاره به موضوع ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران، آن را عملی دانست که مورد مخالفت همه وزرای اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

دکتر عین‌اللهی موضوع انفصال دوباره این دو دانشگاه را امری برگشت‌ناپذیر و قطعی دانست که مورد تصویب و تایید مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

وی همچنین در پاسخ به پرسش و ابهامات برخی دانشجویان دربارهٔ ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران و استفاده از امکانات آن دانشگاه گفت: ما ظرفیت پذیرش دانشجو را برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۹۲ کاهش داده‌ایم تا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران که می‌خواهند در دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل دهند بتوانند از امکانات آموزشی و اساتید آن دانشگاه بهره‌مند شوند.

وی به دانشجویان شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی ایران که تقاضای انتقال به شهرستان‌های محل اقامت خود را دارند نیز تضمین داد که می‌توانند در هر دانشگاهی که بخواهند ادامه تحصیل دهند و هیچ منعی برای انتقال آنها وجود نداشته باشد.

وی در پایان از همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران خواست تا همیشه مطالبات خود را به صورت منطقی و از مجاری قانونی پیگیری کنند تا همه مسائل و مشکلات آموزشی در محیطی آرام و دوستانه حل و فصل شود. /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.