تظاهرات آنلاین در اعتراض به قوانین توییتر

مدت زمان کوتاهی پس از اینکه توییتر اعلام کرد از این پس قوانین سخت گیرانه ای را در رابطه با رابط کاربری خود API اعمال خواهد کرد توسعه دهندگان و مهندسینی که با این پلت فرم کار می کردند دست به اعتراض زده و با شعار اشغال توییتر یا OccupyTwitter تظاهراتی آنلاین به راه انداختند.
Aaron Levie مدیر عامل کمپانی Box، گفته قوانین جدید حاکم بر API توییتر از قوانین کره شمالی هم سخت گیرانه تر است.
Nova Spivack مدیر عامل سایت Bottlenose.com، با تاسیس سایت Change.org از توییتر درخواست کرده تا همچنان رابط کاربری خود را باز نگه دارد و از اعمال قوانین جدید صرف نظر کند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Google، او معتقد است که توییتر با اعمال این قوانین از جمله اینکه هر برنامه باید حداقل ۱۰۰۰۰۰ کاربر داشته باشد جلوی فعالیت بسیاری از توسعه دهندگان و مهندسین را برای تولید نرم افزارهای شخص ثالث خواهد گرفت.
این در حالی است که اگر تعداد کاربران از حداقل بیشتر باشد برای اینکه تعداد کاربران از ۲۰۰ درصد تعداد موجود فراتر بروند نیاز به صدور مجوزهای لازم از توییتر است.
گذشته از اینکه توییتر برای رشد کاربران یک نرم افزار محدودیت هایی را لحاظ می کند، این شرکت همچنین قوانین سخت گیرانه احراز هویت را نیز در دستور کار خود قرار داده است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.