تظاهرات در سراسر جهان علیه حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با ادامه حملات رژیم اشغال‌گر قدس iبه غزه، مردم مسلمان در نقاط مختلف دنیا با برگزاری تظاهرات اقدامات صهیونیست ها را محکوم کردند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از شبکه خبری العربیه، مسلمانان در سراسر جهان با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه و شهادت جمعی از ساکنان این شهر را محکوم کردند.

فلسطینی‌ها در بیت المقدس، رام الله و چند شهر دیگر در فلسطین با برگزاری تجمع و راهپیمایی، خشم خود را از حملات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

منابع فلسطینی از آماده باش کامل پلیس رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و رویارویی آنها با تظاهرکنندگان خشمگین خبر دادند.

مردم مصر نیز با حضور در میدان التحریر قاهره همبستگی خود را ملت مظلوم فلسطین و ساکنان غزه اعلام کردند و حمایت همه جانبه قاهره از مردم فلسطین را خواستار شدند.

در صنعاء، پایتخت یمن نیز مردم پس از اقامه نماز جمعه، در خیابان” الستین” و میدان التغییر تظاهرات کردند و توقف هرچه سریعتر حملات وحشیانه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را خواستار شدند.

شهروندان آمریکایی در نیویورک و چند شهر دیگر آمریکا نیز در اعتراض iبه حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه تظاهرات کردند و موضع “فریب‌کارانه” آمریکا در قبال فلسطین محکوم کردند.

در ایران نیز مردم مسلمان پس از اقامه نماز جمعه خشم خود را نسبت iبه حملات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه نشان دادند و با سردادن شعارهایی پایان هرچه سریعتر خشونت‌ها و اقدام سریع کشورهای مسلمان در این خصوص را خواستار شدند.

نهادهای غیر دولتی در بعضی دیگر از کشورهای اسلامی و اروپایی نیز از مردم خواستند تا برای محکوم کردن حملات صهیونیست‌ها تظاهرات برگزار کنند و پیش بینی می‌شود موج اعتراض‌های مردمی کشورهای بیشتری را فرا بگیرد.

در همین جهت چندین هزار تن عصر روز پنج‌شنبه در اعتراض iبه حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در مقابل سفارتخانه اسرائیل در لندن تظاهرات کردند.

چند تن از اعضای مجلس عوام انگلیس و نمایندگان نهادها و هیات‌های سیاسی انگلیس و نمایندگان جنبش‌های دانشجویی و جنبش زنان در جلوی این گروه معترض قرار داشتند.

تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردهایی، حملات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه را محکوم و پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و محاصره نوار غزه سردادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.