تظاهرات در لاهه در اعتراض به فیلم موهن به ساحت رسول‌الله (ص)

تظاهرکنندگان در لاهه با راهپیمایی در اعتراض به فیلم و کاریکاتور اهانت‌آمیز به اسلام و پیامبر اکرم (ص)، از کشورهای غربی خواستند اهانت‌کنندگان را مجازات و از مسلمانان جهان عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تظاهرکنندگان همچنین از کشورهای غربی خواستند به تشویق به نفرت و تبعیض علیه مسلمانان پایان دهند.

مسلمانان در پایتخت هلند در اعتراض به انتشار فیلم آمریکایی و کاریکاتورهای مجله فرانسوی موهن به ساحت حضرت محمد (ص)، در برابر سفارتخانه های آمریکا و فرانسه تجمع کردند.

حیدر کاشی، مسئول کمیته برگزاری این تجمع در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، مسلمانان هلند برای اعلام انزجار و محکومیت اهانت‌های پی‌در‌پی به حضرت محمد (ص) و قرآن کریم در شهر لاهه تجمع کردند.

وی افزود: ما همچنین خواستار تصویب قانونی بین‌المللی و اروپایی هستیم که اهانت به ادیان و تعدی به شخصیت‌های دینی را جرم قلمداد کند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفت: مسلمانان نباید اعتراض‌های خود را متوقف کنند تا قدرت و اتحاد در زمینه یاری رساندن به دینشان را به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ثابت و آنان را وادار به رعایت احترام به دین اسلام کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.