تظاهرات شبانه مخالفان کویتی علیه پارلمان تازه

۱۴م آذر ،

elaph-16.jpeg

صدها تن از مخالفان کویتی دوشنبه شب با برگزاری تظاهراتی در پایتخت این کشور مخالفت خود را با پارلمان تازه کویت اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ایلاف، صدها کویتی دوشنبه شب به منظور اعلام مخالفت‌شان با پارلمان تازه این کشور که روز شنبه اعضای آن انتخاب شدند در شماری از مناطق کویت، پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان در این تظاهرات همچنین اعلام کردند که انتخاب پارلمان تازه در حقیقت با هدف تامین منافع دولت بوده و اعضای این پارلمان به نفع نظام حاکم عمل خواهند کرد.

یکی از تظاهرکنندگان که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: تظاهرکنندگان تصمیم دارند از امروز به بعد تظاهرات‌ شبانه‌ای را برگزار کنند و این روند تا شنبه آینده یعنی زمان برگزاری تظاهرات بزرگ مخالفان در کویت ادامه خواهد داشت.

مخالفان که شامل گروه‌های اسلامی و لیبرال‌ها می‌شود از طرفداران خود خواستند تا در تظاهرات هشتم دسامبر که به منظور درخواست انحلال پارلمان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین پارلمان تازه کویت را غیرقانونی خوانده و اعلام کردند که اعضای این پارلمان بر اساس قانون انتخاباتی جنجال برانگیز کویت انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.