تظاهرات علیه جنایات صهیونیستها در غزه در کشورهای جهان

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

صدها تن از مردم نیویورک در تجمع کم سابقه ای مقابل ساختمان نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، تجاوز اخیر این رژیم را iبه نوار غزه iبه شدت محکوم کردند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، گروههای مختلفی از فعالان ضد جنگ ، ضد صهیونیست ها، خاخام های یهودی، مسلمانان مقیم و طرفداران حقوق بشر و حقوق کودکان ، با حمل نوشته هایی ، حملات اسرائیل iبه اماکن غیر نظامی فلسطین را نشانه بارز نقض حقوق بشر دانستند و توقف سریع این جنایات را خواستار شدند.
قشرهای مختلفی از مردم بزرگترین شهر آمریکا با فریادهای فلسطین را آزاد و کشتار بی گناهان را متوقف کنید بر لزوم دخالت سریع سازمان ملل برای پایان جنایات اسرائیل تاکید کردند .

یک جوان آمریکایی iبه خبرنگار ما گفت: اسرائیل نماینده تام الاختیار امپریالیسم غربی است که بدون هیچ مانعی، جنایات متعددی را در شش دهه اخیر مرتکب شده است و ما پایان این جنایات را خواستاریم.
پلیس نیویورک از هوا و زمین این تجمع پرشمار مخالفان رژیم صهیونیستی را تحت نظر داشت.
به غیر از چند رسانه منطقه ای ، رسانه های اصلی آمریکایی که عمدتاً تحت نفوذ صهیونیست ها می باشند، برای پوشش این تجمع حضور نداشتند .
یک شهروند یهودی آمریکایی نیز گفت: این وحشتناک و فاجعه بار است که دلارهای مالیاتی ما برای حمایت از رژیمی iبها می گردد که در کشتار مردم عادی و بی دفاع، وحشیانه عمل می کند.
خانم دیگری خطاب iبه اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: تو با رای این مردم دوباره انتخاب شدی ولی هیچ یک از شعارهای تغییر را محقق نکردی وگرنه امروز شاهد جنایات اسرائیل در غزه نبودیم .
همزمان عده ای از طرفداران رژیم صهیونیستی در ضلع دیگر خیابان تجمع کرده بودند و در حمایت از جنایات اسرائیل شعار می دادند.
با وجود جمعیت قابل توجه یهودی های مقیم نیویورک، تعداد طرفداران اسرائیل در این تجمع بسیار اندک بود و جوانان مسلمان با حرکت دادن پرچم های فلسطین و شعارهای ضد اسرائیلی، قصد نزدیک شدن iبه آنها را داشتند که پلیس مانع شد.
تجمع کنندگان همچنین پایان برخوردهای دوگانه کشورهای غربی در مواجه با جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد می زدند و از دولت آمریکا خواستند iبه حمایت همه جانبه خود از این رژیم پایان دهد.

تظاهرکنندگان مصری پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند
تظاهرکنندگان مصری هم پرچم رژیم صهیونیستی را مقابل مقر اتحادیه عرب در مرکز قاهره آتش زدند و خشم خود را از حملات این رژیم iبه نوار غزه نشان دادند.
تظاهرکنندگان خشمگین که iبه نمایندگی از بعضی گروه های سیاسی و مذهبی و همچنین جامعه فلسطینیان حضور داشتند، شعارهای ضد اسرائیلی سر دادند و از کشورهای عربی و اسلامی خواستند همه تلاش خود را برای متوقف کردن تجاوز اسرائیل iبه نوار غزه و پایان دادن iبه کشتار و خونریزی iبه کار گیرند.
اتحادیه عرب نشست اضطراری وزیران امور خارجه را روز شنبه با هدف برخورد با عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه برگزار خواهد کرد.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.