تعاونی های مسکن مهر رتبه اول کشور را دارند

۱۳ شهریور – ۰۵:۱۲:۴۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

بزرگنمایی:  

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر اینکه تعاونی های مسکن مهر رتبه اول کشور را دارند، گفت: ۵۰درصد از واحدهای مسکن مهر قم توسط تعاونی های مسکن احداث می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمدرضا قلندر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تعاون با مناسب ارزیابی کردن جایگاه تعاونی های مسکن مهر قم در کشور اظهار داشت: تعاونی های مسکن قم در کشور رتبه اول را داراست و رکورد دار است و این جایگاه در یک سال و نیم اخیر مستمر بوده است.
وی با اشاره به حضور فعال تعاونی های مسکن در احداث مسکن مهر خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد از واحدهای مسکن مهر قم توسط تعاونی های مسکن احداث می شود.
قلندر افزود: تعاونی های مسکن قم در حال احداث ۱۵ هزار واحد مسکن مهر هستند. وی تاکید کرد: با شکل گیری وزارت تعاون، بخش تعاون در کشور احیا شد که باید برای حل مشکلات تعاون گران نیز تلاش کرد.
وی با اشار به مشکلات تعاونی ها تصریح کرد: کمبود سرمایه در گردش یکی از مشکلات تعاونی هاست، یک شرکت و یا اتحادیه تعاونی باید درآمد زایی و سرمایه در گردش داشته باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نمایشگاه جایگاه عرضه توانمندی های تعاونی هاست، تصریح کرد: تعاون و عرضه محصولات این بخش یکی از بخش های مهم اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد: باید بر روی مصرف کنندگان محصولات تعاونی ها نیز تبلیغ شود تا تعاونی ها از جایگاه اقتصادی نیز ارتقا پیدا کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۲۱۷۱۳۳۵۵۵۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.