«تعبیر خواب» شهاب حسینی فردا شب به روی آنتن شبکه یک می‌رود +عکس

به گزارش سینمانگار، فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» با بازی شهاب حسینی فردا شب(پنجشنبه ۱۳ مهرماه) روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

«تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه کنندگی ابراهیم رضایی ساخته شده است.

«تعبیر خواب» داستان پلیسی را روایت می‌کند که در دو راهی انتخابی تعیین‌کننده در زندگی‌اش قرار می‌گیرد. او ‌در جریان یک سرقت با ‌مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است. او برای انتخاب، زمان چندانی نداشته و باید یکی را انتخاب کند‌.

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما در این تله فیلم ایفاگر نقش اصلی، یک پلیس است.


حمید ابراهیمی، مهران نائل، رضا آشتیانی، الهه حسینی، علی امیری، میرنادر مظلومی از جمله دیگر بازیگران «تعبیر خواب» هستند.


به گزارش سینمانگار، فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» کار مشترکی از گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما و موسسه ناجی هنر است که برای پخش در هفته نیروی انتظامی تهیه و تولید شده است.


«تعبیر خواب» پنجشنبه شب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش خواهد شد.


سایر عوامل این پروژه عبارتند از: نویسنده: پیمان شیرخانی، فیلمبردار: اشکان اشکانی، تدوین: نازنین مفخم، موسیقی: مانی منادی زاده، صداگذار: عرفان یزدی، صدابردار: حسین بشاش، طراح چهره‌پردازی: علی‌اژدری، طراح‌ صحنه‌ و‌ لباس: محمود صادقی، جلوه‌های ویژه‌ میدانی:عظیم محمدی، عکاس: علی میری، مجری طرح: موسسه‌ فرهنگی هنری کات، مدیر تولید: افشین ایل‌بگیان، مدیرتدارکات: حمید ایلخانی، محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه‌ یک سیما و موسسه‌ ناجی هنر.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.