تعداد روزهای سالم و ناسالم هوای تهران / امسال دریغ از پارسال

وضعیت آلودگی هوای تهران، هر روز بد تر از دیروز و هر سال بدتر از سال قبل می گردد و تعداد روزهای سالم و ناسالم هوای تهران نشان از این واقعیت دارد

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، اگر تا دیروز، از تابلو های بدقواره سنجش آلودگی هوا و رسانه ها از وضعیت آلودگی هوا با خبر می شدیم، امروز آلودگی را در تهران در شعاع یک متری دید خود احساس می کنیم.

امروز بر اساس اطلاعات موجود در حالی که صبح دیروز عدد آلودگی تهران ۱۴۳ و در محدوده ناسالم برای بعضی گروه ها بود،‌ اما انباشت آلاینده ها در شهر بسیار شد و اکنون از مرز اخطار هم رد شده و به عدد ۱۵۷ رسیده است.

این درحالی است که به نقل از استاندار تهران در ساعاتی از دیروز میزان آلایندگی در برخی ایستگاهها تا ۱۷۸ هم رسیده بود. به هرحال اکنون هوا به شدت ناسالم است و همه گروه های جامعه و نه فقط گروه های در معرض خطر مانند بیماران قلبی، ریوی، خاص، کودکان و سالمندان، در معرض خطر می باشند.

تعداد روزهای سالم و ناسالم هوای تهران

با این حال وضعیت آلودگی هوا در تهران نشان می دهد، وضعیت آلودگی هوای تهران، هر روز بد تر از دیروز و هر سال بدتر از سال قبل می گردد.

در نمودار های زیر تعداد روزهای سالم و نا سالم طی ۷ سال اخیر را ببینید.

تعداد روزهای سالم و ناسالم هوای تهران

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. افسانه عاصمو:

    آلودگی هوای تهران از سوزاندن مازوت و غیره نیست
    آلودگی فقط دلیلش سوزاندن زباله هست که از نیمه های شب شروع می‌شود از منطقه یک تهران گرفته تا مناطق دیگر و ساعت ها ادامه دارد

  2. احمد رضا:

    عوض چه کنم چه کنم و” دعا برای اینکه باد بیاد ” از جوانان وطنی دعوت کنید همت کنند و ماشینها در شهر های بزرگ برقی شوند مثل ماشینهای کمپانی تسلا !
    نگید هزینه داره که واقعا عین کفر هست.
    بچه های ما تو روستا دارند بالگرد درست می کنند با امکانات حد اقلی ولی کی هست که ببینه هوش این عزیزان رو !!!!!!!!!!!
    اگر واقعا طرح اقتصاد مقاومتی شعار نیست به جوانهای خوش فکر میدان بدید.
    گرچه مطمئنم مافیایی پشت پرده هست که دود تو حلقوم مردم بره پول تو جیبشون میره!!!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.