تعداد شبکه های ماهواره ای جهان اعلام شد

مرکز مطالعات ” EUROCONSULT ” که یک مرکز مشاوره و تحلیل در امور ارتباطات  ماهواره ای در اتحادیه اروپا است در تازه ترین گزارش خود درباره فعالیت ۳۸ اپراتور ارایه دهنده خدمات ماهواره ای در جهان از رشد فعالیت های این اپراتورها و افزایش فعالیت شبکه های ماهواره ای در مناطق مختلف جهان به ویژه آسیا خبر داد.

به گزارش عصر ایران و بر اساس این گزارش ۸۰ درصد از اپراتورهای ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره ای در سال ۲۰۱۱ شاهد رشد در آمد بوده اند که از این میزان ۱۳ اپراتور از میان ۳۸ اپراتور فعال ، رشد در آمدی ۱۰ درصد یا بیشتر داشته اند.

  این گزارش با اشاره به اینکه در دو سال آینده تعداد اپراتورهای فعال در بخش ماهواره ای به ۴۷ خواهد رسید ، افزوده است: ۱۹ اپراتور ارایه دهنده خدمات پخش ماهواره ای رشد درآمدشان در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

بر اساس این گزارش در سال ۲۰۱۱ بیش از ۳۲ هزار و ۱۴۰ شبکه ماهواره ای و نیز ۱۳۸ شبکه پولی از طریق اپراتورهای ماهواره ای فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشته اند.

این گزارش می افزاید بازار آسیا رشد بیشتری نسبت به دیگر بازارها داشته و هم اینک در این منطقه ۱۸ اپراتور پخش ماهواره ای فعال هستند.


۵۹۸٫ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سیبویه:

    خیلی خیلی بدبود.اوغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.