تعرفه جدید مکالمات بین الملل از طریق دو صفر اعلام شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل ازروابط عمومی و اموربین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت ، ‘مجید خباز’ مدیر کل دفتر هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: تعرفه های جدید برای مشترکان تلفن ثابت و همراه کشور به پیشنهاد شرکت ارتباطات زیرساخت و تایید رییس مجمع عمومی این شرکت تعیین شد.

وی افزود: این تعرفه ها در یازده سطح مختلف به مقصد سایر کشورها به تفکیک شبکه اپراتورهای تلفن همراه و تلفن ثابت، به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه شد و این پیشنهاد در هجدهم مرداد ماه سال جاری در این کمیسیون تصویب و به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد.

خباز توضیح داد: این اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف مدیریت پویای تعرفه مکالمات بین الملل انجام گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت در اول شهریور ماه به ده اپراتور مخابراتی اعلام کرد که این اپراتورها موظفند ازاول شهریور ماه سال جاری ، تعرفه مکالمات بین الملل خود را براساس تعرفه های جدید محاسبه کنند.

مدیر کل دفتر هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: بر اساس این مصوبه سقف تعرفه انتقال صوت بر بستر اینترنت(VoIP) به سمت خارج از کشور تا سقف تعرفه های تعیین شده است.

علاقمندان ،برای مشاهده سقف تعرفه هر دقیقه ارتباط بین الملل صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن همراه و ثابت به سایت زیر ساخت مراجعه کنند.

اقتصام ** ۱۵۷۹ **۱۵۶۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۴۹۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.