تعریف و تمجیدهای رویانیان از سرمربی رقیب!

۱۰م دیماه ،

سایت باشگاه پرسپولیس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری در هفته‌ی نوزدهم لیگ برتر فوتبال به تمجید از حریف و سرمربی این تیم پرداخت.

محمد رویانیان گفت: یاوری در این مدت قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ نشان داد که یک سرمربی شجاع، مقتدر و نترس است. او و تیم فجر سپاسی به تیم‌های دیگر لیگ کمک زیادی کردند. این مرام یاوری وقتی کامل شد که وی قبل از آغاز بازی با من تماس گرفت و گفت که تیم ما هرچه نیاز دارد، اعلام کنیم تا آن را فراهم کنند.

وی افزود: او و باشگاه فجر سپاسی نهایت محبت را نسبت به تیم ما داشتند و این حرکت یاوری نشان داد که او یک پهلوان است و به همین دلیل می‌گویم که اگر به یک پهلوان ببازیم، نباید ناراحت باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: من از صمیم قلب از یاوری و جعفری که ایشان هم تماس گرفته بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم. این نتیجه هیچ چیز از ارزش‌های باشگاه و تیم کم نمی‌کند و مردم شیراز حتما به چنین مجموعه‌ای افتخار می‌کنند.

من نیز به احترام آنها و شهید سپاسی و مردان پهلوان این تیم در اولین فرصتی که به دست بیاید به شیراز خواهم رفت تا از نزدیک با مسوولان باشگاه و یاوری دیدار کنم.

رویانیان در ادامه با اشاره به پیروزی سرخپوشان تصریح کرد: به گل‌محمدی و بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. آنها زحمت کشیدند و دل هواداران را شاد کردند. روند خوبی را در تیم شاهد هستیم که حاصل آن دو پیروزی از سه بازی اخیر بوده است.

 تیم بدون حاشیه و مشکل کار می‌کند و رفاقت و همدلی خوبی را در تیم شاهد هستیم. از بازیکنان می‌خواهیم تحت هدایت سرمربی خود با همین همت و تعصب در بازیهای بعدی حاضر شوند و شادی هواداران را رقم بزنند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.