تعلیق ۹۳ مجوز دفاتر “خدمات مسافرت هوایی” در ۹ماهه اول امسال

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۹۳ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی ۹ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،محمد خداکرمیاظهار داشت: بر اساس بند الف از ماده یک آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی ۹ماهه ابتدای سال جاری در مجموع ۱۴۱ مجوز صادر شد که از این تعداد۳۳مجوز مربوط به تهران و ۱۰۸ مجوز مربوط به شهرستان بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را ۲۸ فقره اعلام کرد و افزود: همچنین بر اساس بازرسی های به عمل آمده از ۱۵۶ دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طیمدت مزبور ۹۳مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق و ۶۱ مجوز به جهت رفع مشکلات آئین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده، رفع تعلیق شده است .

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ، با اشاره به اختصاص ۲۷ مجوز به ایثارگران در ۹ ماه قبل خاطر نشان کرد : از ابتدا تاکنون ۲۵۴۹ دفتر خدمات مسافرت هوایی تشکیل شده که ۱۰۲۳ دفتر در تهران و ۱۵۲۶ دفتر در شهرستان تاسیس شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.