تعمیرکاران تلفن همراه بدون نظارت مشغول فعالیت می باشند

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- iبه نقل از سخنگوی اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با توجه iبه گستردگی مراکز تعمیر تلفن همراه در سطح تهران این اتحادیه امکان نظارت و کنترل کافی در این مراکز را ندارد.

غلامحسین کریمی” اظهار داشت: iبه سبب گستردگی تهران و وجود تنها چهار بازرس در این اتحادیه امکان رسیدگی بر همهی واحدهای تعمیرات گوشی تلفن همراه iبه صورت مستقیم و غیرمستقیم وجود ندارد.

وی با اشاره iبه مشکلات این اتحادیه در کنترل فعالانی که مشغول iبه فعالیت در زمینه تعمیر گوشی موبایل می باشند، افزود: این اتحادیه با وجود چهار بازرس نمی تواند iبه نظارت کافی در این بازار بپردازد iبه همین سبب مردم نیز باید iبه یاری این اتحادیه بپردازند و در صورت هرگونه تخلف در این زمینه iبه اتحادیه گزارش تفسیری دهند تا با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

سخنگوی اتحادیه دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران معتقد است که هرساله نرخ مصوب برای تعمیرکاران گوشی اعلام می گردد و مراجعه نمایندگان برای جلوگیری از هرگونه تخلف باید iبه واحدهایی مراجعه نمایند که حاوی مجوز و پروانه کسب برای تعمیر گوشی ازاین اتحادیه داشته باشند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.